Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
woningverhureneindhoven.over-blog.com

Hoe een huis snel verhuurd te krijgen!

Denk je dat je klaar bent om huisbaas te worden? Ben je bereid om een ​​woning te kopen en te houden en te verhuren om te profiteren van een van de grootste mogelijkheden voor het opbouwen van rijkdom aller tijden? De geschiedenis leert ons dat verhuurders met al het geld eindigen en hun onroerend goed als springplank gebruiken om een ​​grote kasstroom te verkrijgen via huurprijzen, lease-opties of hypotheken terug te betalen. Ik geef les in mijn nieuwe klas: "Geen dagen vrij, geen verloren huur-onroerend goed beheer dat iedereen kan doen."

Als huisbaas ben ik belasterd, vermaand, vervloekt en geprezen. Ik heb gangsters bedreigd omdat ik de huur heb verhoogd voor hun oma die verhuisde. Ik heb net het huis gekocht waar de huurprijzen jammerlijk onder de markt lagen; ze kon niet betalen, dus verhuisde ze. Hij noemde me een teef, dus belde ik de politie.

Ik heb huurders aan de telefoon laten huilen toen ik de huur verlaagde omdat ze niet 45 mijl de stad uit hoefden te trekken. Ze zei dat ik door God was gezonden. Sommige huurders noemen me Mr. Dexter, uit respect omdat ze de rol kennen die ik in hun leven betaal.

Meneer Dexter, u hebt ratten in uw huis, ik hoor ze 's nachts rondsluipen, klaagde een bewoner. Ik ben bang dat mijn kinderen een beetje zullen krijgen. Wat ga je eraan doen? Ik leerde hem hoe hij proactief moest zijn en het probleem zonder kosten voor mij moest oplossen.

Ik heb aanvragers in mijn gezicht gelogen (nou ja, in elk geval op hun beste gezicht) toen ze wanhopig mijn huis wilden dat in een gewild schooldistrict was. Ze zei dat ze een tent op een leeg terrein had opgezet om haar kinderen een bekroonde opleiding te geven. Bij het bekijken van haar verhaal bleek de wankelheid van haar werkstabiliteit, maar weet je wat? Ik heb haar toch verhuurd. Haar motivatie om in die buurt te wonen was sterk, haar financiën waren goed genoeg. De huur wordt als uurwerk op mijn account gestort.

Een aannemer voor woningverbetering verhuisde illegaal sommige van zijn ex-oplichters naar een van mijn leegstaande huizen, dus ik kon het niet eens laten zien. Hij was boos omdat hij zijn volledige borg niet terugkreeg; het duurde drie maanden om die getatoeëerde indringers eruit te krijgen. Nu was dat een geleerde les.

Een andere bewoner liet het speelgoed van haar kind van haar veranda stelen een maand nadat ze was ingetrokken. Ze bewoog niet omdat mijn huis dicht bij haar werk stond. Schitterende locatie hield haar daar vastgebonden.

Een dichtgetimmerd en bashed in huis in bankafscherming ontheiligde de buurt waar ik een huis probeerde te verhuren. Deze doorn in het oog was ingepakt door graffiti en gevuld met puin. Al mijn geïnteresseerde aanvragers moesten er aan voorbijgaan. Maar het huurde in slechts twee weken, vlak voordat ik naar Mexico vertrok. Puerto Vallarta hoefde niet te wachten.

In Orange County heeft mijn huurder een oprit opnieuw geconcretiseerd, een nieuw houten hek geplaatst en nieuwe houten vloeren geïnstalleerd - allemaal op zijn eigen nikkel. Ik bedankte hem voor het verbeteren van mijn eigendom. Een week later in Los Angeles huilde een nieuwe bewoner toen ze belde om me te bedanken voor het huren omdat ze zoveel van het huis hield. Ik had zin om met haar te huilen.

Ik heb drie uitzettingen gehad, sommige omstreden, maar er zijn geen huizen verwoest. De meeste huurders kwamen nooit op de rechtbank, maar toen ze dat deden, verloren ze. Ik heb nooit verloren in het ontruimingshof, maar ik reken dat ik daar ben als een mislukking van mijn kant. Een ontruiming is een mislukte relatie tussen verhuurder en huurder. Ik werk aan dat verband; Ik zal alles doen om uit het gerechtsgebouw te blijven. Should you loved this article and you wish to receive details regarding Woning verhuren Geldrop please visit the web site.


Er zijn geen slechte huurders, alleen luie huisbazen in mijn boek.

Ik heb de huren verhoogd en verlaagd zoals de markt dicteerde. Ik heb nooit een huurder verloren. Als eigenaar van een woning heb ik het in moeilijke tijden moeten volhouden. Ik heb hele buurten zien verslechteren naarmate de economische tijden verslechteren.

Ik heb het ook de andere kant op zien gaan. Ik heb geprofiteerd van het kopen van huizen in steden waar banen binnenstromen; mijn eigendommen worden waardevoller naarmate de economische vooruitzichten van de steden oplichten.

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article